Södertälje

Hejsan. Just nu sitter jag och Becca på grillen på centralen och dör. Väntar på att bussen hem ska gå. Vi har inte gjort speciellt mycket mera än att vi var hemma hos henne. Hon åt och så. Sen drog vi ner till stan. Donken och gick runt. Träffade Ninmar och en kille till som jag inte kommer på namnet på. Åkte runt lite med dom. Sen stan igen. Sofie är på krogen så vi gick förbi strippen och träffade henne. Pratade lite och så. Och nu är vi här. Bussen går on tjugo min hem mot mitt Nykvarn. Då jag ska hem till min älskling. Mysigt :-) Nä nu är jag tom på ord. Vi hörs imorgon. Hejs :-)
Kommentarer
Postat av: rebecca

love you <3

2012-01-29 @ 01:09:58
URL: http://beccakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0