Torsdag

Hejsan alla goisar. Idag sov jag inte speciellt bra. Ingen aning om varför. Men men.

Jag gick upp klockan elva idag för att sedan dra mig mot stan med Ida. Hon hittade en kjol, skor och puder. Medans jag inte hittade en skin jacka. Äntligen. Inte för att jag har köpt den än. Men jag har lagt undan den så nu när morfar kommer så ska jag flörta lite.. Hehe. Han har ju så mycket pengar då borde kan kunna ge mig lite för en jacka som jag faktiskt behöver. Haha!

Nä, men snart kommer då min morfar, mina två små kusiner, morbror och hans fru. Ingen aning hur länge dom ska stanna och så. Men när dom har dragit ska jag nog höra av mig till Patrik och dra hem till honom och försöka att bli trött. För imorgon är det skola igen. Blää! Jag vill inte. Men men, börjar tolv så det är inte så jobbigt kanske.

De är även fredag. Men jag har ingen aning om vad som händer. Dom flesta av mina vänner har ju gått och blivit 18. Betyder att dom går ut på krogen medans jag sitter här.. Som jag ska göra i 42 hela dagar till. Sen är det min tur att göra stan osäker. Haha ;-)

Nej men nu ska jag sätta punkt. Skriver lite senare om vad som händer resten av kvällen och kanske något roligare än bara om mitt tråkiga liv. Hehe! Hare så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0