HEJ MISSEN

Igår vart det inte speciellt mycket bloggande. Men nu sitter jag här igen med Ida.

Igår så gjorde vi en massa videos, gud så kul vi hade. För er som har missat dom så finns dom på min facebook. För er som än vän med mig såklart. Hehe!! Sen kom Patrik och hämtade mig då vi åkte förbi macken och sen var det big brother. Yey!

Sen idag har jag bara varit i skolan. Sen gick vi förbi centrum och nu har vi precis ätit lite. Kommer väll inte hända så mycket mera kan jag tänka mig. Vi funderar på att dricka ikväll. Men vi får väll se hur de blir med de. Hehe. Och nej jag är inte alkis. Men de är ju för tusan det ända man kan göra denna håla..

Nä nu ska jag vara tyst. Ses senareeeee ;-)


Kommentarer
Postat av: Natalie

fina ni är :)

2012-02-24 @ 18:05:16
URL: http://Lavendelmos.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0