Förlåt!!

Hej, förlåt för att jag inte bloggat något idag. Men jag vaknade klockan fyra men gick inte upp ur sängen fören sex kanske. Då jag åkte hem och käkade sedan ut och träffade Sofie. Vi drog till ica sen vidare till gårn och inte gjorde speciellt mycket.

Efter de så stod jag, Sofie, Eddie och Adam och pratade om typ allt möjligt. Sen började vi dra oss mot Sofie. Där jag och hon fasnade och började prata om allt möjligt. Sedan hoppade jag på bussen till älskling. Han har ju sovit sen klockan fem idag. Eftersom han jobbat hela natten. Så nu sitter jag här vid datorn. Ska snart kolla på efterlyst och livet blir bättre på tv3 play.

Sen ska jag nog gå och lägga mig jag med. För imorgon ska jag in till Södertälje med Ida. Där vi kommer träffa Lisa i think. Sen senare på kvällen kommer min morbror och mina små kusiner förbi hos mig. Så då ska jag vara hemma och träffa dom. Sen får vi se vad jag resten av dagen. Men nu vet jag inte vad jag ska skriva längre. Börja tycka att de börjar bli tråkigt att blogga. För jag skriver bara om mitt tråkiga liv. Förslag?

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0