Städat

Halloj, jag har precis städat Patrik rum. Men sparade dammsugningen till honom. Hehe, gud jag måste nog vara världens bästa flickvän alltså. Haha! Nej men inatt blev det inte speciellt mycket sömn, ingen aning varför. Jag vaknade ju vid halv sju och somnade inte om fören runt nio tiden. Sen vaknar Patrik vid halv elva och då kunde jag inte somna om. Så jag kollade på melodifestivalen och myste i sängen till halv två.

Och nu sitter jag här i soffan. Funderar på att bara sitta hemma hela dagen/kvällen. Det är ju endå söndag. Det händer ju inte speciellt mycket på en söndag. Så vi får väl se. Men nu sätter jag punkt för detta inlägg. Hejs :-)

Kommentarer
Postat av: Jossan

fin blogg!



Gjort idag? :)

2012-02-19 @ 17:58:20
URL: http://nattstad.se/jossanaxelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0