Potatis

Hejsan, idag har jag inte haft direkt lust att blogga. Inte tid heller för den delen.

Väcktes av Erica, Patriks syster klockan ett idag. Gick upp och började spela kort med henne och deras mamma. Vi satt till klockan fyra. Då Patrik slutat jobba och kom hem. Men vi fortsatte att spela. Sen vart de mat. Och jag och Patrik hade innan de lossas bråkat och fortsatta lite under måltiden. Eftersom det slutade med att jag hade potatis i hela håret och ansiktet plus en trasig tallrik. Hehe.

Men de gav oss alla ett gott skratt. Sen drog Patrik iväg då började jag, Erica och Karina spela kort igen. När Patrik kom tillbaka så åkte jag hem och duschade. Super skönt!!

Nu sitter jag och pratar i telefon med Ida, min pärla som ska ut på krogen för första gången. Sööt! Nej sen sitter och väntar på Sofie, Sofie och Jossan. Men ingen aning om vad vi ska göra. Kanske ta ett glas vin eller något. Sen ska jag hem till min pojk.

Nä nu säger jag hejdå. Vi kanske hörs senare. Pussis


Blev en bild som jag tog i Egypten. Åh jag vill ha sol och värme nu :-(

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Tjenare där snygging! Just nu har jag en frågestund på bloggen! Alla som ställer minst 4 frågor kommer att få en länkning, med både adress och header, så fråga på nu, men bara om du du vill såklart : http://lizzievargfrost.blogspot.com/2012/02/fragestund-som-avslutas-192.html Ha en bra dag! <3

2012-02-17 @ 20:17:27
URL: http://lizzievargfrost.blogspot.com
Postat av: michelle

min kompis är SÅHÄR bra på att sjunga men vägrar inse det!

Jag vill att hon ska till x-factor, vad tycker du :)?kommentera gärna!

2012-02-17 @ 20:31:54
URL: http://comstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0