Just nu.. Södertälje Centrum

Hejsan alla söta. Just nu sitter jag på bussen till Östertälje. Sedan ska jag byta till pendeln mot Märsta. I Älvsjö byter jag pendel mot Västra haninge där jag sedan hoppar av i Handen. Just där kommer ni hitta mig idag. Haha. Nä men jag är så sjukt trött. Att se mitt hjärta ligga och sova när jag går upp är inte speciellt vanligt. Men ah. När jag kommer fram ska jag äta en ordentlig frukost. Känner att redan nu att magen söker efter mat. Tur att jag har en klubba som får lätta min hunger. Men då är jag ju säkert hungrig igen om en kvart. Haha meningslös jag är ;-) Nä men de bjuder jag på. Nu sätter jag punkt så hörs vi när jag är framma. Hejs :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0