Ge mig sommar!

Hejsan. Jag har precis färgat Idas utväxt. Så nu är hon i duschen så får vi se hur det blir sen. Hoppas det blir bra. Hehe. Älskling är ledig imorgon super skönt för honom. Så får han sova ut. Hehe. Men för mig är det skola. Vilket kommer bli omöjligt. Jag gick upp ur sängen klockan sex idag. Blä kommer aldrig kunna sova. Hehe. Men jag börjar tolv. Så det är ju skönt de.

Patrik kommer nog snart och hämtar mig så rör vi oss mot honom. Han lär ju vilja sova medans jag kommer sitta och dö. Hehe, nejdå. Jag får väl mysa in mig och hoppas på sömn.
Nä men nu är Ida klar. Rök paus. Hejs :-)

Bild från min 17-års dag. En helt underbar dag. Nu är det bara 48 dagar kvar tills jag bli 18år. Åååh vad jag längtar. Och gud vad jag ska leva mitt liv.. Åh önskar att tiden kunde gå fortare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0