Låångt inlägg

Hej, jag är jätte ledsen för sån dålig uppdatering verkligen! Men nu är jag här igen och nu skriver jag för fulla gubbar. Hehe..

Nej igår åkte jag och Sofie och kollade på bio. Vi kollade på "en gång i phuket". Helt okej film. Men absolut inte den bästa jag sett. Den är mera en hyr film. Så jag rekomenterar den inte att gå och kollas på bio. Nej nej nej. Men den är helt klart värd att se. Både rolig och lite kärlek inblandat. Hehe.

Ja och sen när jag kom hem till Patrik så började mitt älskade big brother hehe. Åh de är ju sååå bra,
- Hade din mamma en svår förlossning?
- Eh, nej vadårå?
- Nej jag tänkte bara efter som halva fittan sitter kvar i ansiktet på dig.

ÅÅÅÅH SÅ JÄVLA SKÖN, HAHA! Nej men gud. Hehe, jag ska vara tyst. Känns som jag låter som värsta freeket. Hah! Nej men och idag har jag varit i skolan. IS ÖVERALLT. Skulle egentligen åkt till min syster och träffa henne och min andra lossas syster. Men så blev det inte. Alldeles för halt på vägarna.. Tråkigt nog. Men de får väll bli någon annan gång hoppas jag.

Sen efter skolan så gick jag och Ida till banken och sen till grillen och käkade. Sen drog jag till garaget där jag hittade min pojke. Han höll på och fippla medans jag dunkade musik. Hehe. Sen åkte vi hem till honom. Det slutade med att vi somnade. Så nu har jag varit hemma ett tag, duschat och ätit och längtar tills klockan slår tio.. Hehe. Nej detta inlägg blev vääääldigt långt. Men det blir nog ett godnatt inlägg. Annars säger jag godnatt redan nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0