Godmorgon? Godnatt?

Klockan är lite över halv sex på morgonen. Märks att jag somnade klockan elva igår. Men känner även en otrolig svaghet i min kropp. Det är något som inte stämmer. Ja jag vet inte vad jag ska säga. Jag och finaste Ida ska in till Södertälje sen senare när jag har vaknat igen. För jag måste nämligen köpa mig ett par jeans och ett par skor framför allt. Så jag hoppas att det finns något som duger. Nä min älskling åkte precis till jobbet. Han slutar runt fyra fem. Sen ska han hem och sova för han ska förmodligen skotta hela natten. Vilket jag verkligen inte är okej.. Hehe. Nej nu ska jag sluta skriva och hoppas på att vakna i tid. Godnatt igen alla goa! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0