2012

Januari:
Mitt år började med nyårsafton. Super kult sällskap med skratt och glada miner. Blev tillsamman med min livs kärlek Patrik, 10/1 -12 . Strax innan där eller om de var efter så fick jag veta att en av mina närmsta vänner var gravid och skulle få en bebis. Madde (jag) blev lycklig. Hehe. Slutet på månaden var mest fest, fest, fest med Ida.
 
Februari:
I februari så var det en ganska mycket festade för min del. Umgicks mest med Ida då också. Plus att hon fyllde 18 barrar. Och de var stort då. Nu tror jag hon vill bli 20.. Hehe. Precis som jag. Om jag inte festade så var jag väll hemma med min pojk eller i skolan.
 
 
Mars:
Åh bästa månaden. Jag visst att det var i slutet. Men jag fyllde arton. Så jäkla kul...
Men jag började månaden med att umgås med Z & Bea. Z rullade första gången. Min lillebror Jonathan fyllde 9år. Jag & min bästa lekte fjortis.. HAHA.. FÖRLÅT ÄLSKLING! Hängde mycket på gårn. Och sen kom min födelsedag. Jajajaja... Åh !
 
 
April:
April månad började med att jag fick min älskade OnePiece, åkte och hälsade på min farmor & farfar i Katrineholm tillsammans med bästis.Umgicks med Z & Bea, tatuerade mig. Sen var det valborg som jag firade tillsammans med Patriks vänner kan man väll säga. Även fast de kanske var jag som hade roligast. Hehe. Valborg kvällen slutade iallafall hemma hos Ida med mina vänner. Mysmys! Juste får inte heller glömma att Johanna Läck fyllde 19år & min älskling fyllde 22år.
 
 
 
Maj:
Jag började färga mitt hår ljusare. Zakarias hade dop. Jag åkte på studentkryssning med några vänner och hade så fruktansvärt kul. Jag tog även mitt första dopp. Umgicks med vänner & pojkvän. Sommaren närmade sig. Jag kunde nog inte vara gladare.. Hehe!
 
 
Juni:
Skolavslutning. ÄNTLIGEN. Några av mina fina vänner tog även studenten. Åh, i år är det min tur. Som jag har längtat! Jobbade på Terrassen. De gjorde jag även i Maj. Men de glömde jag bort att skriva. Äsch.. Hehe! Firade Kim (Patriks bror som fyllde 25) även hans pappa Thomas som fyllde 50år. Började med mat och dryck hemma hos dom. Sedan drog jag mig ut på krogen med några vänner. Kvällen slutade väll sådära. Lite för mycket alkohol kanske .. Hehe. Men gud. Vi får inte glömma midsommar. Det var inte som planerat. Vi skulle egentligen till göteborg med Ludde b.la. Åka båt och så. Men de var så dåligt väder just i götetborg då. Så vi var hemma hos min pojkvän och drack och hade det mysigt. Riktigt lyckad kväll/natt faktiskt.
 
 
Nää.. Nu ger jag upp för ikväll. Dehär tog ju HUNDRA år.. Hehe! Jag fortsätter imorgon kväll.
Puss nu ska jag gå och lägga mig för att orka upp imorgon. Och då står de på schemat att jag har svenska klockan halv två. Sen ska jag & Sandra förbi min älskade Sofie. Sen får vi se vad resten av kvällen erbjuder. Hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0