Tråk fredag

Blev aldrig att jag gick till garaget. Jag träffade på Markus, Oscar & Robin och var med dom en stund. Kom precis hem och tog mig en macka och oboy. Blev så grymt sugen. Haha. Nu får jag inte äta mera idag.. Haha!

Nej jag ska väl ringa och höra vad min pojke gör om han är kvar i garaget. Om jag ska titta förbi där. Kanske gå förbi Ida också när det endå är påvägen. Ja du, jag vet inte vad jag ska skriva. För jag vet inte vad som händer riktigt. Jag får ju inte dricka eller något eftersom jag piercade mig. Så detta lär bli en tråkig fredag. Och juste. Jag ska träffa Johanna sen också. Hon ska dricka vin. Kanske ska hålla henne underhåll. Nä jag vet inte. Men nu sätter jag pungt. Hejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0