TRÅK fredag

Idag har det blivit dåligt med uppdatering.. Men så kan de vara ibland. Ja idag så åkte jag, Ida, Linda och Angela pulka bakom bil. Markus körde. Det var ganska kul även fast jag skrek som en stucken gris.. Hehe ;-) Sen åkte jag, Ida & Markus runt, runt & runt. Super tråkigt. Sen kom älskling och hämtade mig.

Imorgon ska han hämta sin nya bil. Så han längtar såååhääärr mycket tills han vaknar imorgon kan jag tänka mig. Men just nu ligger han och sover. Tror jag iallafall. De var ett jävla vändande hit och dit i sängen nyss. Hehe. Nä jag ska väl gå och lägga mig snart också hade jag tänkt.

Så får vi se var morgon dagen har att erbjuda ;-) Hehe! Hejs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0