Promenad



Ja, Ida och jag träffades. Blev en liten joggigt tur. Eller vi gick fort. Eftersom vi båda är lite förskylda ville vi inte göra något värre. Det var iallafall super skönt. Vi gick i en timma och femton minuter ungefär. Sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen sen kom älskling och hämtade mig. Vi låg i sägen och myste lite tills jag såg äckliga kommentar jag fått av en anonym person. Jag blev så irreterad så jag satte på datorn. Han ligger förmodligen och sover nu. Medans jag ska ut och röka..

Imorgon är det iallafall skola. Plockar upp Ida och sen kör Patrik oss till skolan. Skönt. Slippa ta bussen och så. Sen blir det "frukost" i skolan. Sen är det svenska och so. Slutar kvart i tre och börjar tolv. Så de ät ju rätt skönt endå. Nej nu ska jag gå ut och röka, sen ska jag försöka sova. Hejs alla goa!

P.s, bjuder på bilden. Den är från idag när vi var ute och gick. Eller ah, precis innan ;-) Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0