Presentera dig själv

Jaha jaja..

Jag heter Madeleine Gidetun och jag är 17år gammal. Fyller år den 28 mars 1994. Fyller alltså snart 18år. Wiie!
På fritiden gör jag inte mycket mera än att umgås med mina vänner, flummar runt och lever livet. Jag har inga direkt intressen så. Men jag har underhållt mig med dans & ridning förr i tiden. Haha. Men nu har jag blivit för lat för att göra något. Även fast jag många gånger har funderat på börja dansa igen. För det är något jag verkligen älskar att göra.

Jag är en väldigt sprallig och glad tjej. Älskar att göra galensaker. Är även väldigt envis och vill gärna ha allt på mitt sätt. Kan även bli sur för minsta lilla. Eller inte sur, mest irreterad. Men det tar inte lång tid innan jag skrattar åt det sen. Jag är även väldigt.. Väldigt trög. Så man måste typ förklara saker för mig minst två gånger innan jag förstår. Kan även vara väldigt stöddig och uppkäftig.. Jag skyller på Gidetun släkten ;-) Haha!

Det värsta jag vet är när folk ljuger och inte står för vad dom sagt eller vill ha sagt. Jag har även jordens sämsta självförtroende. Oftast när folk ger mig komplimanger säger jag ofta emot. "- Nej de är jag inte" T.ex.

Ska du charmas in hos mig ska du vara ärlig, glad, galen och dig själv. De är viktigt. Jag tycker inte om människor som tror att dom är något dom inte är.

Så nu har ni fått ett litet smakprov på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0