Måndag 01.56

Nej det har hänt lite för mycket just runt dom hära två timmarna..

Idag vaknade jag, drog hem. Träffade sedan Ida och i åkte mest runt, runt och runt. Sen kom Patrik och hämtade mig. Vi åkte också runt, runt och runt. Haha. Sen åkte vi även runt, runt och runt med Stefan. Hah! Tråkigt liv jag har. Sedan drog vi hem. Kollade på wallander. Sedan somnade vi båda. Sen vaknade jag till och Patriks telefon ringer.

Patrik blev illa tvungen att dra upp och jobba. Ploga.. Inte okej! Så nu är jag ensam. Forever alone. Haha nejdå. Men han kommer väl hem runt sju åtta eller något. Så jag ska väl gå och ta en cigg. Sedan lägga mig i sängen. Min mage är orolig. Jag vet inte vad de är. Den gör ont, känner mig inte riktigt okej. Men jag hoppas att de går över. Nej nu ska jag sätta pungt på detta. Så skriver jag imorgon igen. Natti alla söta som nog redan sover.

Btw, skönt att det inte är skola imrn. Tacka gudarna för de. Hehe :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0