Lev livet som det vore den sista

Hejsan hoppsan.
Just nu sitter jag här vid datorn. Idag har jag varit med Johanna. Käkade och så. Gick förbi gårn. Flummade oss. Spelade in en låt. Haha, ja vad ska man säga. Sedan träffade vi Tobias. Pratade lite med honom. Sen körda han mig till Patrik som ligger och sover så sött i sängen. Hoppas inte att dom ringer inatt eller så och säger att han ska ut och ploga inatt igen. Vill ha min baby hemma. Plus så tycker jag synd om honom. Tycker han ska få sova och åka och jobba som vanligt. Ah, iaf ringer klockan halv fem.. Kul! Haha.

Nä, men jag ska väl försöka hitta något bra på tven och mysa ner mig brevid mitt hjärta.
Kankse kommer ett godnatt inlägg, vi får se. Annars säger jag godnatt nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0