jag blir tokig

Jaaa jag blir tokig. Nu tänker jag skriva av mig av de störta problemet jag har just nu.. Jo de är så att jag har haft mens i över tre månader nu. Jag får ryck. Visst jag har nt haft de hela tiden. Men i princip tre månader. Jag får ryck för den försvinner aldrig. Jag har precis kollat upp vad de kan vara. Jag har bytt p-piller. Men den slutade ju inte för de. Jag har gått på gyn och de är inge fel där. Läkaren jag pratade med bad mig att ta blodprov. Vilket jag gjorde idag. Hon frågade mig om jag gått ner på senaste tiden. Ja det har jag. Men vad kan de orsaka tänkte jag.. Hon berättade för mig att min mens kan förekomma för att jag inte tål mina p-piller eller att jag kan ha fått någon slags anorexia. Vilket jag inte hajar. Jag är inte något jävla anorexier för att jag har gått ner i vikt den senaste tiden. Jag vill bara ha bort min äckliga mens jag får fan panik på dehära. Plus så säger hon åt mig att ha tålamod. Vadå tålamod? Hon säger att jag ska vänta iaf två månader till och se om mensen försvinner. Men vilken jävla människa ska behöva ha mens i över fem/sex månader.. Ja, jag har inte de tålamodet iaf. Jag vill bara att den ska försvinna nu. Jag hatar att vara tjej för tillfället. Jag ska bli tjock så dom inte tror att jag är en anorexier. Nej usch vad arg jag blir. Men nu har jag fått ur mig detta. Och de var bara de jag ville. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0