Jag är sugen på förändring..

Rubriken talar för hela inlägget..
Jag är så grymt sugen på förändring. Jag är en inte sån som vågar göra sånt. Men nu blev jag sugen på både det ena och det andra. Jag blev sugen på att bli blond. Inte blond blond. Men ah ni förstår vad jag menar. Men grejen är den att mitt hår är mitt allt och jag är jätte rädd.. Haha!

Men tror ni att jag skulle passa i blont? Tror ni att jag vågar?



Två GAMLA bilder från när jag var blond. Var det typ 2006 kanske? Haha.


Eller behålla min naturliga hårfärg? Eller.....


Mörkt? Gamal fjortis bild, därför var jag tvungen att klippa lite.. Haha ;-)

Såå vad ska jag göra? HJÄLP MIG!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ha som du har! Det är jätte fint :)

2012-01-18 @ 17:00:18
URL: http://jenniferye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0