Fredag den 13:onde

Jag har så sjukt tråkigt. Jag är party sugen. Men det finns typ ingen som vill vara det med mig. Jag sitter här i mitt kalla rum och väntar på bättre tider. Men ingenting händer.. Nej nu låter jag jätte nego. Men de är jag faktiskt inte. Haha!
Hoppas att mamma kommer hem snart för Madde är röksugen. Lite senare kommer nog Ida hit.
Vi får se vad vi hittar på.

Hittade en sak på min gamla blogg. Som jag tänkte förövrigt gör!

Avsluta meningarna.
Jag har insett att min senaste kyss: Var med världens finaste människa.
Jag pratar: Om mycket onödigt
Jag avskyr när folk: Ljuger och inte vågar stå för saker och ting.
Min bästa vän är: Sandra Jonsson
Min första vän heter: Josefine Brodd
Kärlek är: Helt underbart!
När jag borstar tänderna: Blir tänderna rena? Haha 
När jag lagar mat: Blir jag oftast nöjd
Jag tänder på: Ögon & leende

Jag är rädd för: Att förlora allt
Den värsta känslan är: Att bli sårad
Den bästa känslan är: Att vara omtyckt och skratta
Jag är bäst på: Att vara mig själv
Jag är sämst på: Att ljuga
Om jag va ett djur Hm, fågel kanske
Min mobiltelefon är: Min bästavän nu mera!
När jag vaknar på morgonen: Spelar jag wf, haha
Just nu tänker jag på att: Jag vill festa...
Bebisar är: Söta
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0