du är världens bästa

Johanna Lilliesköld.
Ord går inte att beskriva hur mycket du verkligen betyder för mig. Jag vet att jag inte var varit den bästa vännen mot dig den senaste tiden. Men jag lovar att jag ska bättre mig. Du är en sån fantastisk person. Du gör mig alltid glad och jag har aldrig tråkigt med dig. Du ger mig kraft att orka dagarna som kommer och går.

Dom dagarna vi bara har tagit det lugnt. Dom dagarna vi har festat som aldrig förr. Dom dagarna som vi inte haft ett skit att göra. Så har vi endå haft kul. Vi har inte känt varandra speciellt länge. Men jag vet endå att du är en person man alltid kan lita på. Som alltid ställer upp oavsätt vad. Du är ärlig och rak. Du står för vad du tycker och tänker.

Och de är just de jag tycker är så bra med dig. Jag älskar dig för att du är du och inte någon annan. Jag älskar att du kan berätta helt ointresanta saker. Även fast jag egentligen hatar de. Jag älskar att våra lossas bråk. När det alltid slutar i skratt och att vi oftast ligger på golvet av någon anledning. Jag älskar dig Johanna. Jag är så grymt glad att jag träffade dig. Du är en helt underbar tjej. Och jag lovar dig. Att jag kommer alltid ställa upp för dig. Finnas för dig. Stötta dig genom allt. Du är så mycket mera än bara en vän. Du är bland dom bästa vännerna man kan ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha söt du är gumman, tack desamma, älskar dig från topp till tå mitt lilla hjärtegull <3

2012-01-12 @ 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0