du är min drog, mitt hjärta, mitt allt

Hej Gud!

Jag vill tacka dig för de du givit mig. Kommer du ihåg när jag bad dig om hjälp? Hjälp att hitta någon som kan fylla min vardag. Hitta någon som inte utnyttjar mig eller någon som bara tar mig för mitt utseende? Jag ville hitta en kille som faktiskt kunde tycka om mig för just den jag är. En kille som tycker om mig även fast jag inte är den snyggaste, smartaste och klokaste personen. Utan en kille som tar mig för min sjuka humor, tröghet och lathet.

Och Gud vet du vad? Jag tror jag har hittat den killen som kan fylla ut min vardag.. Det är en kille som gör mig sjukt glad. Han får mig alltid att skratta. Han gör mig lycklig. Gud, du vet att jag aldrig har haft det lätt. Mitt liv har alltid varit en bergodalbana. Men efter jag träffade den hära killen har jag aldrig tänkt negatift. Jag har aldrig tänkt på det dåliga. Bara det bra i livet.

Gud, denna kille kommer du tycka om. Han är den mest fantastiska och underbara killen jag träffat.Vi är inte lika. Vi har inte mycket gemensamt. Men jag har aldrig tråkigt med honom endå. Jag har ju alltid varit den dära tjejen som älskar att festa och vara uppe hela nätterna och göra galensaker. Inte ta ansvar för fem öre. Medans den hära killen är inte party kungen, han är mera bilar kungen. Han som jobbar och tar sitt ansvar.

Men det kanske är bra att vi inte är speciellt lika? Han har redan fått mig att ta mera ansvar. Även fast han nog inte vet om de. Jag är inte ute och hänger hela nätterna. Jag dricker inte varje fredag, lördag längre. Jag dricker inte så fort jag får chansen som jag gjorde förr. Utan jag är hellre med honom! Men jag kan ju lova dig Gud. Jag kommer aldrig sluta festa.. Hehe!

Men jag ville bara tacka dig Gud. Tack för att du gjorde så jag fick träffa denna underbara kille. Jag älskar typ allt med honom. Jag älskar hur han ser på mig, hur han tar på mig, hur han pratar med mig. Även om han ofta retar mig för Georts och jag honom för smygbög.. Haha! Så är han faktiskt den finaste killen jag mött.

Gud vill du veta en till sak? Jag är faktiskt kär i den hära killen. Jag är jätte kär i honom. Just nu medans jag sitter och skriver detta så hör jag honom ligga och snarka så sött bakom mig. Han är så underbart söt när han ligger där. Och klockan bara tickar på. Ibland kan jag bara ligga flera timmar och kolla på honom. Jag drömmer mig bort, jag kan liksom bara inte sova. För jag kan inte sluta tänka och titta på honom.

Är jag inte med honom känner jag mig tom. Jag känner mig ensam. Allt jag vill är att vara med honom. Jag kan inte tänka på något eller någon annan än honom. Han fyller min dag med glädje. Varje gång jag får ett sms av honom skiner jag upp. Oavsätt vad det står. Han ska bli min, han är MIN!

Nej nu måste jag avsluta detta meddelande till dig Gud. Jag ville bara tacka dig för att du givit mig detta undervärk.

.

Kommentarer
Postat av: Bea

Men Gud vad du är gullig gumman, vad kul! Ni är så söta. Puss

2012-01-10 @ 06:15:58
URL: http://Beatriceeklof.devote.se
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Fint skrivet madde !:)

2012-01-10 @ 07:32:47
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Natalie

:)

2012-01-26 @ 23:42:10
URL: http://Lavendelmos.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0