Din klädstil

Hm, ja vad ska jag säga? Jag har faktiskt inte blandad klädstil om jag ska vara helt ärlig. Jag trivs ju absolut bästa i mjukis kläder och uppsatt. Men nu förtiden så vill jag helst bästa leggings eller jeans. Någon snygg tröja och utsläppt. Jag har ingen aning om varför. Men nu mera tycker jag iallafall om att fixa mig. Pratar du med mig för dryga åtta månader sen. Då skulle jag sagt rakt av. Mjukis kläder, uppsatt och osminkad. Haha! Men men, alla förändrats. Vissa till de dåliga och vissa till det bättre. Och jag tycker personligen att jag har gått till det bättre.

Ja så hoppas ni förstår hur jag och min klädstil är. Haha?!


Orkade inte leta efter någon bild så. Så jag tog första bilden jag hittade. De var då från min fjortis tid. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0