Det värsta du varit med om

Hm, det värsta jag varit med om..
Jag kommer inte på något så. Men det var nog när jag tog hål i tungen. Även fast jag vill ha en till. Usch det gjorde så fruktansvärt ont. Det går inte ens att förklara i ord. Jag sov bort min smärta första dagen. Jag led mig igenom två veckor. Nej usch de är nog det värsta. Haha! Men nu vill jag ha en till i tungen. Måste bara ha modet och tålamodet till smärtan. Haha. Och nej jag är inte känslig. Naveln och läppen var verkligen INGENTING mot tungan. Haha.


Mina sötnosar och arga jag. Bild från halloween :-)

Kommentarer
Postat av: Michaelsophia

Very nice site. Well laid out.

2012-07-24 @ 14:54:20
URL: http://michaelsophia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0