Den du känt längst

Josefine Brodd.

Allt började med att våra föräldrar träffades. Hennes mamma och min pappa. Det var så vi träffades första gången. Men inte långt senare träffades även min mamma och hennes pappa. Haha! Lite kul faktiskt. Våra föräldrar var tillsammans med varandras föräldlar. Min mamma och hennes pappa, min pappa och hennes mamma. Haha! Ja vad ska man säga. Fick även en bror tack vare mamma också. Jonathan heter han.

Josefine var en väldigt borskämd och envis unge när hon var liten. Hon måste verkligen ha hatat mig. Haha! Jag fick aldrig låna hennes leksaker eller någonting. Haha! Som den gången haha ... När min väska hade gått sönder. Och du hade en likadan. Så bytte jag i smyg. Vilket du märkte. Då skulle jag säga förlåt genom att skriva en lapp och gjorde en tavla till dig. Men de gick inte fort innan de låg i papperskorgen. Haha. Och som när jag har fått mina sprickor i handlederna. Haha, när jag fick i båda handlederna och i båtbenet i tumman. Och du fick ett skrapsår på knät och hela ditt liv gick under. Haha jag kommer verkligen aldrig glömma de.

Och alla utlandsresor, våran buspatrull vi hade mot våra bröder, när vi hällde vatten i folks brevlådar, körsbärsträdet, svarte petter och allt annat vi gjorde. Vi har nog aldrig haft tråkigt så. Det ända som är tråkigt just nu är ju att vi aldrig nästan ses eller pratar längre. Vi som skulle vara systrar genom allt. Vad hände liksom. I nian då jag skrev en krönika om dig. Jag fick VG.

Även om det inte är du och jag nu. Så vet jag att det alltid kommer vara vi längst där inne. Genom allt sa vi. När jag fick dig att börja röka. Vilket jag ångrar SÅHÄÄÄRRR mycket idag. Det är nog det dummaste jag gjort i hela mitt liv. Men skit samma. Jag älskar dig. Om du ens läser detta. Haha!

Ja som sagt. Josefine är den jag har känt längst. Trotts våran dåliga kontakt idag.

    
   
  

Sjukt fina bilder jag vet, men alla har varit små ;-) Haha!

Kommentarer
Postat av: joss

okeej jag var bortskämd men du var en elak liten unge som alltid skulle ha mina saker. haha, OCH DET DÄR MED MITT KNÄ JAG VAR DÖENDE. du hade ju bara brytit lite.. jag blödde ju..

jag saknar som fan när det var du och jag madde.

jag älskar dig och kommer alltid att göra det!

2012-01-21 @ 11:22:34
Postat av: madde

Sv: Haha ja vad ska man säga. Haha!! Vi får ta och ses någon dag sötnos. Det var verkligen jätte länge sen nu... <3

2012-01-21 @ 12:38:31
URL: http://maddisgidetun.blogg.se/
Postat av: joss

ja det får vi taa och göra! <3

2012-01-21 @ 12:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0