Bakis tror jag

Jag hatar den hära mobilen ibland. Att de ska vara så jävla svårt att lägga in en bild på bloggen. Kan sitta för tusan i hundra år. Åh samma sak nu. Men idag gav jag upp som jag gjort många gånger. Hehe! Ja just nu ligger jag här i sängen tror jag är lite bakis faktiskt. Jag är sugen på potatisgratäng... Åh vad gott. Hoppas att mamma har kvar till mig när jag kommer hem :-) Nej jag ska väl försöka sova igen antar jag. Mina ögon är fortfarande rätt tunga. Hehe. Hejsan hoppsan på er.
Kommentarer
Postat av: rebecca

när du ska lägga upp bild måste du först trycka på själva "vita rutan" som bilden kommer hamla in, när du trycker där kommer en gul markering upp lite snabbt typ, när du har gjort de då kan du ladda upp en bild ;)

2012-01-22 @ 15:03:55
URL: http://beccakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0