Äckliga människa.


Sv: Jag blir så jävla trött.... Vadå bra blandning? De är väl inte någon jävla blandning. Jag står ju för vem jag är och kallar dig plåtluder eftersom du kallade mig de. Konstigt? Och ja jag har en LÄTT dyslexi. Men vad fan har de med saken att göra? Pantad är vad du är!

Alltså jag blir så jävla trött på människor som sitter och skriver anonymt. Folk som är så jävla fega och vågar stå för vem dom är. Och om du nu är så jävla mogen, så jävla tuff kan du väl skriva till fula namn iaf. Om du känner mig kan du väll komma fram till mig och säga exakt vad du tycker och tänker. Istället för att skriva bakom en ful jävla dataskärm. Visa förfan liten mogen hit. Dra från min jävla blogg, du har inget här att göra.
IDIOTER DE FINNS. ÅHH VAD ARG JAG BLIR!

Någon som vet hur man kollar ip adresser? -.-

Kommentarer
Postat av: Natalie

ursh, hatar när man inte vågar stå för de man säger, tråkigt..

sv; jag har velat länge, samt pierca tungan haha men jag såg att du skrev att de gjorde ont :O Urshe.. Men läppen va inge illa eller? Hur mkt kostade de och vart tog du? =)

2012-01-27 @ 00:34:50
URL: http://Lavendelmos.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0