02.26 Måndag

Hejsan, nä idag har det varit dålig uppdatering. Inte okej!
Idag vaknade jag upp som vilken dag som helst. Drog sedan hem duschade och lite sånt. Sen drog jag ut och träffade Markus, Oscar & Robin en stund sedan hem igen. Var hemma, tog det lugnt och inväntade Patrik som skulle komma och hämta mig. Sen varit hos Patrik. Sen för ett tag sen kom Markus, Jonas, Robin & Johanna och hämtade mig. Då vi drog till donken. Vilket jag ångrar just nu. För just nu sitter jag här med världens ondaste mage och mår super illa. Inte okej..

Min sötnos ska upp om två timmar och jag ska väcka honom. Hur ska jag orkar.. Lär nog sitta uppe tills han ska gå upp. För jag är inte ett dugg trött. Kanske sätta på en film eller något mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0