Varje spik har sitt slag, varje lås har sin nyckel

99 saker du kanske inte visste om mig?

1. Ditt namn? -  Madde Gidetun
2. Exakt ålder? - 17
3. Vart bor du? - Nykvarn
4. Syskon? - Ja, tre bröder
5. Husdjur? Ja
6. Färg på ditt hus? - Gult
7. När är du född? - 28 mars 1994
8. Klass? - Hp10
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - Nej
11. När ska du sova ikväll? - Om en stund typ
12. Mitt största intresse? - Dans
13. Duschat idag? - Nej
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Yes
16. Vad har du ätit?- En pizza och lite godis
17. Dagens klädsel? - Just nu, mjukis, strumpor och tjocktröja
19. Dagens sötnos? - Helt klart min Patrik
20. Dagens roligaste? - Hm, jag vet inte
21. Har du många vänner? - Tillräckligt
22. Vad ska du göra idag? - Sova?
23. Vem kramade du senast? - Sofie
24. Hur många vill du ha sex med? - Vadå vill?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Öh?
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Markus
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Sandra Nordström "<3<3"

FAVORIT:

31. Film? - Björn bröder 2
32. Låt? -  Just nu, "let do it again - j boog"
33. mat? - Mammas korvstroganoff
34. Dryck? - Cola
37. Stad?  Ööh? Typ ingen så
38. Land?  Något varmt
39. Ämne i skolan? - Inget
40. år? Jag vet inte

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Patrik
42. Personen du kysste?  Patrik
43. Gången du spydde? Läänge sen
44. Gången du grät?  I lördags
45. Pizzan du åt? - Med champinjoner och ost
46. Gången du var i göteborg?- I sommras
47. Gången du var i stockholm? - Igår
48. Gången du var full?  Lördags
49. Gången du var hög? - Haha va?
50. Personen som såg dig gråta? Sofie & Sandra

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Både och
54. Tv-spel eller datorspel?  Jag vet inte
55. Singel eller upptagen? - Beror på. Men just nu upptagen!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Åååh lääänge sen... Saknar!
58. Ragga eller bli uppraggad? -  Både och.
59. Big brother eller paradise hotel? - BB!!
60. Svart hår eller blond? Spela roll
61. Blåa ögon eller bruna? Spelar ingen roll
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Inget av de
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? -  Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Dom närmsta
71. Personer du hatar? - Det finns ju några
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Dom som älskar mig kanske? Haha
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - En
74. Glassar du ätit på en dag? - Vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Minst en iallafall
76. Gånger du haft minnesluckor? - En gång
77. Piercingar har du? - Tungan, naveln & läppen
78. Personer du saknar just nu? - Ingen tror jag
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Två gånger tror jag

VEM:

80. Vill du kyssa nu?  Om någon så Patrik
81. Ska du träffa imorgon? - Ida
82. Sjöng du senast för? - Mig själv haha
83. Hade du senast en msnkonversation med ? Oj, de var många år sedan.
84. Spelade du tv-spel med senast? Ingen aning...
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Patrik?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Finns några
87. Förtjänar att dö? Haha!!
89. Vill du sova brevid inatt? Patrik? Haha

VAD:

90. Gör dig glad? - Mina finaste
91. Gör dig ledsen? - Vissa tankar
92. Vad vill du helst göra nu? - Mysa in mig hos min älskling
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå i skolan
94. Vill du ha nu? - En mysig säng
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Alltså ingen aning
96. Längtar du till? - Sommaren och bättre tider
97. Tycker du om dina betyg? - Dom får väl duga
98. Ångrar du i ditt liv? - En hel del saker faktiskt
99. Är det bästa som har hänt dig? - Det finns mycket, men just nu är det Patrik faktiskt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0