Skolan

Hejsan hoppsan. Vi har haft engelska. Eller ah. Inte jag och Ida eftersom våran sjuka lärare tror att jag någonsin skulle plugga 90 glosor. Aldrig i hela mitt liv! Så vi gick där ifrån. Sen kommer han och pratar med oss och tror att jag tänker ändra min typ. Nej fan heller. Ja jag har jätte svårt för engelska. Nä nu blev jag irreterad igen. Haha!

Så just nu sitter jag och Ida på handel lektionen och pluggar även fast i inte har börjat riktigt än. Ida håller på med ett prov som jag gjorde för huuuundra år sedan. Haha, så jag sitter och hjälpa henne och säger hur hon ska göra och så. Sen när hon är klar så ska vi börja med vårat projekt arbete som ska vara inne den 8/2 . Så det är bara att sätta igång. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0