Mellan nio och ett. Rätt dåligt liv må jag säga

Blä.. Efter jag väntat på bussen i över en halvtimma kom vi inte längre än några stationer. SEN VAR DET STOP. Det stod två bussar i astrabacken. Ja ni hör ju. Backen. Sen ska dom försöka komma upp. Sen satte ena bussen i backen för att rulla back för att få lite fart. Men nej nej, dom krockade. Så alla i våran buss fick hoppa ur. Tur att Patrik var vaken och kunde komma och hämta mig. En kompis lossas mamma fick också skjus hem till Nykvarn.

Men sen tog de inte lång tid innan vi kom hem då Patriks syster Erica ringer till deras mamma. Jo hennes pojkväns bil hade lagt av på gamla vägen mellan nykvarn och södertälje. Så vi åkte dit för att hjälpa honom. Även deras pappa hjälpte till. Dom fick dra bilen hem hit. När allt de var klart så skulle jag och Patrik gå och lägga oss.. Men nej. Då ringer hans mobil. Jo han var tvungen att åka ut och ploga. Så nu ligger jag här i min ensamhet IGEN. Åh fml.. Haha. Så är det skola imorgon också. Klockan ringer strax efter sju. Hoppas att bussarna inte går. Då kan jag sooova. Haha nej vad dålig jag låter. Nej men gud. Jag har skrivit en bibel genom mobilen.. Eh aja.

Nej nu ska jag sova. De har varit en rätt anträngande dag endå. Tycker även lite synd om min sötnos. Men jag tackar ju inte nej till en egen 1.40 säng direkt. Haha. Förutom att de känns lite tomt. Får krama om det kalla och tunna täcket och hoppas på det bästa. Godnatt alla goisar. Hoppas ni haft en bättre alla hjärtans dag än jag ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0