Jag har mitt huvud över ytan, jag kan andas lugnt

Halloj igen! Jag har precis klivit upp ur sängen. Mitt hjärta är och besiktar sin bil och sen skulle han göra något annat. Skulle egentligen följt med. Men tror han såg på mig att jag var helt slut. Hehe. Så jag stannade kvar. Så nu har jag legat i sängen i två timmar typ. Super skönt faktiskt.

Och för er som tror att jag aldrig är i skolan. Grejen är den att jag ska egentligen ha praktisk måndag, tisdag & torsdagar. Men.. Ja jag erkänner de. Hehe, jag är för lat för att fixa något. Jag vill inte praktisera. Jag vill ha extra jobb. Men jag har faktiskt börjat fundera nu. Så jag ska nog ta mig i kragen snart och ta mig att skriva ett CV och så och försöka hitta ett extra jobb. För extra pengar säger man ju inte direkt nej till.

Nej nu ska jag inte tråka ut er. Ska försöka komma på något lite roligare att skriva om än mitt liv och vardag. Hehe!


Bjuder på en bild från Grekland 2008 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0