Fånga dagen

Hejsan hoppsan. Nu har jag precis kollat klart på melodifestivalen. De är faktiskt ett måste för mig att följa dedära. Haha, har följt de sen jag typ var fem år eller något. Har inte missat ett ända program. Igår när jag kom på att de var lördag och att de hade börjat så började jag nästan gråta om jag ska vara helt ärlig. Haha pinsamt! Men men, är man uppvuxen med de är kan man inget göra!

Nej jag ska väl snart röra mig in mot Nykvarn tror jag. Känner att jag behöver en dusch och lite sånt smått och gått. Ikväll ska jag flörta lite med mamma. De är ju trotts allt söndag. Och de betyder att man får tjocka sig till walander ikväll. Åh längtar.

Men nej, nu ska jag sätta pungt. Ska gå ut och ta mig en cigg och piggna till lite. Kan inte vara bakis hela dagen/kvällen. Hehe. Vi hörs lite senare. Hejs :-)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0