En simpel lista

1. Hur gammal är du om fem år? 23

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Johanna Lilliesköld

3. Hur lång är du? ca 164 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Wallander igår 

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Vem ringde dig senast? Ida Kung

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "i mitt"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och. Men mest ringa tror jag.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Idag

11. Vilken ögonfärg har du? Brun, gul, gröna

12. När vaknade du i dag? 12.30 typ?

13. Vilken är din favoritjulsång? Har ingen

14. Vilken är din favoritplats? Sängen

15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte. Men sjukhus kanske?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Någonstans i världen med min familj

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Inget speciellt tror jag
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Patrik

19. Hur stor är din säng? 120

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan? Eller jag har trosor på mig
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4st
23. Hur många landskap har du bott i? Ett. Men halft i två.

24. Vilka städer har du bott i? Södertälje, Nykvarn & Katrineholm. Halft i Katrineholm
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Ja oftast
27. Vilken är din favoritglass? Twister
28. Vilken är din favoritefterrätt? Har ingen
29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Nej usch

31. Vad dricker du till frukost? Om jag äter frukost.. Hum, de som finns. Haha

32. Sover du på någon särskild sida? Nja, vet inte

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa/kela? De är det bästa som finns!

35. Är du en beroendemänniska? Ja typ

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp

37. Vill du ha barn? Ja, men inte just nu :-)

38. Kan du några andra språk än svenska? LITE engelska haha

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng. Får ofta utslag och sveda när jag badar i hav.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst.. Kläder & skor. Men de brukar bli ciggaretter...

42. Äger du dyrbara smycken? Nej det tror jag inte

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ncis

44. Kan du rulla med tungan? Haha va?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm.. Vet inte. Finns många

46. Sover du med gosedjur? Haha ja faktiskt. När jag sover hemma. Då har jag min kallekanin ;-)

47. Vad har du för ringsignal? "Smoke weed every day"

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ingen aning, fråga min mamma

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min bh

50. Flirtar du mycket? Med Patrik, ja!

51. Kan du byta olja på bilen? Fan vet jag? Haha

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inte körkort

53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser inte. Men tror det var "pojken som kallades det"
54. Läser du någon dagstidning? Nja

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Ibland

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Ingen aning

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En fin text

59. När var du i kyrkan senast? Ja du, ingen aning

60. Är du lycklig? Till och från. Men oftast ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0