1921

Har blivit dålig på att blogga. Jajamen. Men ska försöka bättra mig.

Ja vad ska man säga. Somnade två inatt vaknade halv fem för att älskling skulle till jobbet och låg vaken till åtta. Då jag somnade om igen. Vilket inte är okej eftersom jag vaknade vid fyra på dagen. Inte inte inte okej! Sen låg jag bara i sängen kollade på tv och så. Sen kom han och hämtade mig efter jobbet och körde hem mig. Så nu har jag ätit och duschat. Super skönt.

Och just nu sitter jag och väntar på att han ska hämta mig. Så jag ska få dippa. Mums. Hehe.
Är även ledig imorgon super skönt. Men jag ska endå försöka sova i tid ikväll även fast jag vet att det kommer gå åt helvete.. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0