1025

Godmorgon! Ja inatt har jag inte sovit speciellt mycket.. Plus så väckte Patrik mig för tidigt så sova ut fick jag ju inte heller göra. Idiot ungen. Hehe! Nu sitter jag iallafall här påklädd och klar för att dra till skolan och ha svenska och historia. Sen ska jag nog hem och duscha och lite sånt sen ska jag vidare hem till Ronja som fyllde 19år igår. Så vi ska dit några tjejer och fira henne.

Sen ska jag kanske följa med Ida till terasses efter tolv idag eftersom mitt hjärta blir 18år imorgon. Jävla unge. Haha, man blir ju avis liksom.. Nu är det 47 dagar kvar. ÅÅH JAG LÄNGTAR!!!

Nä, nu ska jag gå ner och cheka läget, kissa och lite sånt. Sen gå mot bussen som går 53.
Vi hörs senare. Hejs svejs :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0