Jag bad till Gud att skydda mig från fiender. Jag började förlora vänner.

Hej!

Nu har jag fixat en ny blogg. Tog min gamla blogg design orkade inte hålla på att fixa en ny eller be någon annan fixa en åt mig. Den duger så länge.

Ja det finns kanske inte så mycket som man kan skriva om kanske just nu.
Mamma var på kryssing igår och kom nästan precis hem. Och ja, hon måste ha haft jätte kul igår. För nykter är hon ju inte iaf. Haha. Hon är go hon!

Idag har jag ingen aning om vad som händer mera än att jag nog ska träffa Patrik senare.
Kanske drar ut och träffar någon. Eller så tar jag det bara lugnt som igår. De kan ju vara skönt ibland.


Världens finaste vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0